logo TFTGNlFritom is een logistieke organisatie die goederen vervoert, opslaat, beheert en distribueert. De groep doet dit vanuit meer dan tien vestigingen verspreid over Nederland. De moderne dienstverlening voorziet in o.a. tracking & tracing, opslag in eigen TGN l Fritom warehouses, het aankunnen van allerlei verpakkingsvormen en vervoer.

De kwaliteit staat bij TGNlFritom hoog in het vaandel, hetgeen onder andere tot uitdrukking komt in de volgende serviceafspraken en bedrijfsfilosofie: persoonlijk contact, flexibele klantopstelling, korte communicatielijnen, slagvaardig in dienstverlening, goede bereikbaarheid (dagelijks tussen 07.00 en 22.00 uur) en 24-uursservice in Nederland.

Om de kwaliteit van bovenstaande dienstverlening voor nieuwe medewerkers te ontwikkelen én voor alle personeel te borgen heeft TGNlFritom ervoor gekozen om haar medewerkers via de competentieontwikkeltool 2Bimproved op te leiden, te coachen en bij te sturen waar nodig.

In de doelenmatrix heeft TGN Fritom o.a. opgenomen de beheersing van het werkproces ‘Goederen ontvangst’ en ‘Orderpicking’. Tevens zijn de doelen ‘Veiligwerken’, het voldoen aan de ‘Kwaliteit’ en het behalen van de gestelde ‘Productiviteit’ opgenomen in de matrix en afgedekt met een inspirerende ontwikkelllijn aan leer/werkopdrachten met werkinstructies.